nenalivet

Alla inlägg den 16 december 2014

Av Eva-Lena Wiberg - 16 december 2014 16:29

Ja,det finns faktiskt en "diagnos" som heter så.Googlade igår då jag länge haft ont i höger tumme och det blir värre.I-phonetumme kallas det också.Och sms-tumme.Kärt barn har många namn   Och i sanningens namn använder jag mobilen vääääldigt mycket! Sms,Facebook,div spel,instagram,mina två bloggar mm.

Så det enda sättet att bli av med det onda i tummen är väl då att helt enkelt dra ner på mobilanvänadet.SURT

Tror även att jag har mobilnyckelben/datornyckelben,,,Fast det ordet har jag hittat på själv.

Har ofta ont och är lite svullen på höger nyckelben,vilket antagligen beror på överansträngning.Har jag sagt att jag är Hypokondrisk också? Nu fick jag lite ont i halsen,,,  

Av Eva-Lena Wiberg - 16 december 2014 06:04

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards