nenalivet

Alla inlägg den 3 januari 2015

Av Eva-Lena Wiberg - 3 januari 2015 11:46

Får snart tuppjuck på min I-phone 4s!Alltså.Jag ÄLSKAR min mobil,men den

har börjat strula som attans.Ja,batteritiden har ju alltid varit dålig och man

får ta med sig laddaren jämt.

Men sen typ ett halvår har den blivit helknäpp!(köpte den för snart tre år sen)

Den stänger av sig själv,den fastnar så man måste trycka på både onoff o på-

knappen för att starta om den.

Ska man ringa ett nummer och tex slå in sitt personnummer så slocknar den efter

var o varannan siffra så man knappt vet vad man knappar in.

Procenten kan stå läääänge på tex 85%,men startar jag om den har jag kanske

bara 30%.

Ibland då jag ska ladda den hörs inget pip och då är batteriet slut fast det

kanske stått på 50% eller nåt.

HJÄLP mig! Har testat de mesta,systemåterställning mm,men inget funkar.

O så e jag förkyld oxå förressten...

Ovido - Quiz & Flashcards