nenalivet

Alla inlägg den 30 januari 2015

Av Eva-Lena Wiberg - 30 januari 2015 23:18

Ja det var ju en mening jag aldrig trodde jag skulle säga eller skriva.
Sen mitt senaste blogginlägg har jag insett hur mycket man kan få ut av ett offentligt forum. Så enormt mycket stöd och pepp. Jag är så innerligt tacksam så jag finner inga ord.
Det finns väl både gott och ont med Facebook och ibland orkar jag inte ens gå in och kolla.
Men det är en bra "mötesplats " där man kan få och ge så mycket.
Alla har vi olika behov, de flesta av oss behov av bekräftelse på ett eller annat sätt.
Jag byter ofta profilbild tex
Om det är behov av bekräftelse, leda, personlighetsklyvning eller annat kan jag inte svara på. Jag vet bara att jag älskar fotoredigering, design osv.Att skapa med andra ord. Tex så är jag inte så bra på att blogga men älskar att designa bloggar och hemsidor.
Andra skriver på Facebook vad de äter varje dag, vissa skriver -tyck synd om mig -statusar. Men låt folk göra det då!De kanske ÄR i behov av medömkan och/eller hjälp.
Vissa lägger upp en massa videoklipp från Youtube. Låt dom göra det då! Låt alla ha sina egna statusar.Man måste inte reta sig på allt.
Som sagt. Facebook kan vara ett fint och stödjande forum.Det har jag märkt nu.
Dags att sova! Natti alla ni godhjärtade medmänniskor!

Skapa flashcards