nenalivet

Alla inlägg den 6 mars 2015

Av Eva-Lena Wiberg - 6 mars 2015 12:43

Eller om det e posten,,,Köpte i alla fall en parkas för 399 kronor från Bon Prix i November.Efter tre dagar gick dragkedjan sönder."Bluppen" längst ner bara försvann.

Kontaktade Bon Prix och de sa att jag skulle returnera den gratis.Beställde då en annan parkas som var 50 spänn billigare.

I början av Februari fick jag en faktura på jackan!Ringde och sa att jag ju skickat tillbaka den.

Neejdå.De har inte fått den.Kontaktade posten,men de kan inte hitta paketet.

Nu har jag fått en påminnelse som jag betalade igår (pallar inte strula)Påminnelsen var på 438 kronor.Så nu har jag alltså betalat 438 kronor för INGENTING! Och till råga på allt så gick dragkedjan i den NYA jackan också sönder nu i veckan.

Ska aldrig mer handla från Bon Prix! Aldrig mer lita på posten! Börja köpa jackor med kardborreband istället för dragkedja,,,

Ovido - Quiz & Flashcards