nenalivet

Alla inlägg under maj 2015

Av Eva-Lena Wiberg - 31 maj 2015 11:50

Grattis älskade mamma! ? Du är BÄST!

Av Eva-Lena Wiberg - 30 maj 2015 19:49

Varit i stadsparken idag och fikat med jobbkompisar / kompisar. Det hade varit kul med picknick, men som vädret är så fick vi sitta inne. Blev trevligt ändå.

På väg.

Halva gänget.

Och andra halvan.

Av Eva-Lena Wiberg - 28 maj 2015 21:59

Många tycker att Maj har varit en ovanligt kall och regnig månad. Jag tycker att maj har varit som det brukar vara, eller så är det jag som har dåligt minne,,, iallafall, GRÖNT och tjusigt är det och jag älskar denna årstid! Grönskans och förväntningarnas tid :)
O vackert har de gjort i rabatterna härunt.

Av Eva-Lena Wiberg - 22 maj 2015 09:48

Brukar jag sällan ta. Inte länge i alla fall. Det är väl åldern, men gillar att gå opp tidigt och lägga mig tidigt
Idag när Leon gått till skolan så kände jag iallafall för att sussa en timme till.
Djuren hängde gladeligen på :) MYS!

Av Eva-Lena Wiberg - 20 maj 2015 06:16

Nu har jag haft instagram i tre år.
Först var det bara en kul grej att ta kort på typ SAKER och göra fina bilder liksom. Men mer och mer har jag insett att det ju är som en bilddagbok.
Att gå igenom alla bilder och minnas.
Väldans trevligt faktiskt :)
Så fixa instagram om ni inte har det!

Av Eva-Lena Wiberg - 15 maj 2015 19:30

Var till lilla mamma och tog en fika på hennes balkong.
Sen gick vi ner till dalen och titta på de söta små dunbollarna :)

Av Eva-Lena Wiberg - 13 maj 2015 19:41

Blidde lite shopping idag efter jobbet. Fick riktigt mycket för pengarna. Sen var jag till mamma på äldreboendet och sen möte där med kontaktpersonen, sköterskan och enhetschefen. Blir att ta kväll tidigt idag känner jag

Luvjacka på HM för endast hundra spänn.

Två par leggins.

Lilla mamma.

Av Eva-Lena Wiberg - 11 maj 2015 20:21

Blir lite nojig. Har blött sen igår och eftersom jag äter Cerazette så är det ovanligt
Har ätit cerazette sedan 2005 och de första åren blödde jag inget
2010 opererades jag för förstadie till livmoderhalscancer, men cellförändringar fanns kvar och jag opererades igen 2012.Sen dess har jag tack och lov inte haft några förändringar men började få lite mellanblödningar en-två gånger /år.Bara pyttelite och har kollat upp det. Det är ju vanligt med just cerazette, men efter så många år! Nu har jag rejäl mens och ont som jag brukade ha samt att brösten ömmade förra veckan
Så förhoppningsvis bara mens, men blir alltid nervig då jag blöder efter det att jag opererades. Och det var ju bara ett halvår sen jag tog prover. Men är man hypokondriker så är man :( Eländes elände!

Skapa flashcards