nenalivet

Alla inlägg under juli 2015

Av Eva-Lena Wiberg - 29 juli 2015 21:41

Har jag köpt!Har läst att man ser yngre ut i det och äldre ut i mörkt läppstift
Skadar ju inte att prova ;)

Av Eva-Lena Wiberg - 27 juli 2015 21:33

Dessa vidriga fästingar! Lömska äckeltottar som jag får plocka från hundarna var o varannan dag. INGEN funktion har de heller. Så nu har jag eldat en igen.

Äckeltotten

Av Eva-Lena Wiberg - 25 juli 2015 19:22

Idag har vi inhandlat nya ryamattor igen :) denna gång ljusbeiga och beiga gardiner. Kul med lite omväxling. Men mina lila bordellmattor kommer givetvis tillbaka!ROLIGT att byta färger o så ju.

Och så UFO-hundarna,,,

Av Eva-Lena Wiberg - 17 juli 2015 17:48

Var på ett loppis här på Ön idag :)

Klänning till mig för 20 kr

Två höst/vinterjackor till Leon för 25 kr. Styck.

Av Eva-Lena Wiberg - 15 juli 2015 17:07

Förra året blev jag sjuk då vi var här på Visingsö. Just på Onsdagen, feber och ont i huvudet. Idag,onsdag igen!!! då blev Leon sjuk, feber och ont i huvudet. Så trist! Vi har iallafall varit och ätit på Braheskolan, och så har vi mest softat i trädgården. Varit vackert men mulnar på nu.
Hoppas morgondagen blir bättre på alla sätt.

Av Eva-Lena Wiberg - 14 juli 2015 08:11

Vår första dag här på Visingsö besökte vi bla nostalgimuseet
Leon tyckte det var skitläskigt och ville ut fort som sjutton! :)

Kent och Leon åker tuktuk

Mamma kollar läget

Leon med kompisar

Av Eva-Lena Wiberg - 8 juli 2015 12:56

Ja,TYP då.dvs STORSTÄDNING härhemma. Phew! Är inte ens klara med köket och så måste vi ta badrummen från golv till tak. Rensa bort massa skit man samlat på sig. Torka alla lister osv :/o ikväll ska vi på kalas! Imorgon ska vi till stugan och vila lite till på fredag.
Sen fortsätta att storstäda samt packa.
För på Söndag drar vi till Visingsö och ska vara där i en vecka :)
Sen blir det fortsatt städ de två sista semesterveckorna. Och va i stugan förstås!

Ovido - Quiz & Flashcards