nenalivet

Alla inlägg under december 2015

Av Eva-Lena Wiberg - 30 december 2015 21:36

Nu har vi landat i stugan och jag ska snart sussa. Köpt nya påslakan o lagt in ny matta i mitt rum. Gillar ju bordellstuket ;)
Annelie är katt/kaninvakt så jag hoppas att jag kan koppla av.
Trodde inte vi skulle kunna åka först för Leon har någon magsjuka och hade feber igår. Bättre idag.

Av Eva-Lena Wiberg - 28 december 2015 11:30

Nu har jag tagit första fotot på bebisarna och de är SEX st.Det kanske är fler men jag vill inte rota i boet.
Ev.kan det bli en kull till eftersom de parade sig igen samma dag som hon senare födde.De är visst extra mottagliga då.Trodde det var tvärtom.
Miiiina nerver!
På Torsdag nästa vecka så ska iallafall Messi kastreras!

Av Eva-Lena Wiberg - 25 december 2015 11:25

Lugn och mysig Julafton med min lilla familj.god mat och klappar.
Tyvärr var mamma väldigt virrig.
Så kollade jag kaninungarna och det är FEM st.Tror tre vita.en svartvit och en mörkgrå eller mörkbrun.
Nu ska vi strax iväg till svärmor på julbord.

Av Eva-Lena Wiberg - 24 december 2015 08:45

Av Eva-Lena Wiberg - 23 december 2015 10:27

Igår kväll var väntan äntligen över och Molly gick in i sitt bo och födde.Det gick så fort!Tog nog bara en kvart eller så.
Spännande!!! Var tvungen att lyfta på locket o kika och det är nog åtminstone tre.Men ska ju inte störa/stressa dom så jag ska försöka hålla mina smutsiga fingrar därifrån.Men måste ju kolla då o då så ingen dött och ligger och kyler ner de andra.
Sååå...förhoppningsvis kommer foton framöver om allt går bra.

Av Eva-Lena Wiberg - 19 december 2015 11:07

Blir ingen stuga i helgen då det är mycket att göra nu innan Jul.
I förrgår blev det pepparkaksbak.igår julavslutning i kyrkan och sen handla all julmat.Fixade köttbullar och revben igår.Idag blir det skinkan.Janssons och korvar.Resten får fixas på julafton.
O så städa och renbädda.PHEW ! Jag vill också ha julledigt.

Av Eva-Lena Wiberg - 14 december 2015 19:48

Varit i stugan i helgen och hade på Lördagen en myskväll med Marija och Daniela i Marijas stuga. Givande samtal och mycket skratt. Och så var ju lille Nelson med.pussgurka

Ovido - Quiz & Flashcards