nenalivet

Alla inlägg den 16 januari 2016

Av Eva-Lena Wiberg - 16 januari 2016 22:29

Fick för mig att vi skulle hämta mamma i förmiddags och bju på fika på Erikshjälpen.Det var trevligt förutom att mamma var extra arg och förvirrad.Hon ville följa med oss hem o gapade.skrek.hotade.Det var likadant då hon var hit och åt i söndags.SÅ jobbigt och jag får enorm ångest och enorma samvetskval! Men efter vad som hänt de senaste gångerna hon sovit över så orkar jag inte.klarar inte av det...Hon vet ju inte ens om det är morgon eller kväll längre :( Får för sig en massa och talar i gåtor.
Jag VET i alla fall att jag gör mitt bästa och jag försökte göra det trevligt.
Vi var även till Olssons nya affär och jag försökte övertala henne att köpa nåt så hon blev glad.Hon köpte bara ett par vantar fast jag sagt att hon har pengar så hon kan unna sig.
Nåväl.man gör så gott man kan efter omständigheterna.
Själv hitta jag en ny stekgryta på Olssons och nya plastdukar. Så smidigt att bara torka av.
Men Kent tycker inte om dom.Tycker det ser ut som zigenardukar...hur DE nu ser ut.

Ovido - Quiz & Flashcards