nenalivet

Alla inlägg under juni 2016

Av Eva-Lena Wiberg - 17 juni 2016 20:34

Var hos kuratorn igår o hon blev riktigt orolig för mig då hon märkt att jag blir sämre.Hon sa att nu MÅSTE jag lugna ner mig och inte ha så höga krav på mig själv och lära mig säga Nej!
Ibland .ja oftast så e jag så slut så jag inget pallar öh.t.Bara jobba,äta ,sova typ.Nära till både gråt och ilska.Bara de psykosomatiska åkommorna tar musten ur mig.Fruktansvärt spänd i käkar ,halsmuskler o nacke.
Nu måste du sätta dig själv på piedestal säger kuratorn och tänka på dig själv ,annars kan det gå illa.
Ska försöka...men idag tog vi med lilla mamma så hon fick se utbygget av stugan o så var vi i Gränna.
Tyvärr så var mamma jättetrött och jag fick hålla henne i handen hela tiden.Fick EFTERÅT veta att hon varit vaken o orolig hela natten så det var ju inte så konstigt.
Nu har jag åter jätteont i käkarna o uppåt öronen och känner mig ostadig.Måste nog göra som kuratorn säger.

Av Eva-Lena Wiberg - 15 juni 2016 19:56

Dålig uppdatering som sagt,men är så trött och stressad i huvvet jämt lixom.Noll energi.
I Fredags var vi i alla fall på Helenas student och i Torsdags kyrkobesök då Leon gick på sommarlov.

Dennis är nyfiken :)

Där drar de iväg.

Helena med sin kärlek.

Helena o Malin.

Bebishelena :)

Inne i Kristine kyrka.

Av Eva-Lena Wiberg - 7 juni 2016 22:35

Eller vad säger man?
Är i alla fall usel på att blogga.,,,men nu kommer några foton från helgen i stugan.
Gott att va långledig och att vädret var kanon!
Var på Ölmstad marknad i Lördags o det var inte mycket att ha.Desto roligare med grillfest på kvällen.:)

Ovido - Quiz & Flashcards