nenalivet

Alla inlägg den 16 juli 2016

Av Eva-Lena Wiberg - 16 juli 2016 22:58

Det är så mycket jag vill prata med dig om.Framför allt berätta hur mycket jag älskar dig.Du och jag mot världen,,minns du?Kanske långt inne någonstans?Jag vet att du känner igen mig.att dublir glad att se mig.och framför allt lille Leon.Ditt GULD!han älskar dig men förstår inte.vet bara att han ska hålla med.Du pratar om en massa jag inte förstår.Du förstår inte vad jag säger.Jag vill bara hålla om dig. Ge dig trygghet.Jag vet att jag inte kan utföra under.Du bor på rätt ställe.Men jag skulle så gärna vilja prata med dig.Jag gråter om kvällarna och känner mig ensam och har samvetskval för att jag lämnat dig på boende. Jag vill prata med dig,älskade mamma.du är ju den enda som vet allt. Som förstår. Ringde ikväll och du ville bara sova.
Sitter o dricker vin och försöker vara positiv.Men vad folk än säger så präglas ditt lov av mitt och vice versa.Har ångest varje kväll så jag ska ringa dig. Älskade mamma.kom tillbaka till mig!

Av Eva-Lena Wiberg - 16 juli 2016 22:29

Ja,inte som de i reklamen men ändå!För mig e de WOW!
fick detta lack av min kompis igår o jag har lagat mat,diskat,skurar toaletter mm o det sitter som BERGET! me like!

Ovido - Quiz & Flashcards