nenalivet

Alla inlägg under oktober 2016

Av Eva-Lena Wiberg - 24 oktober 2016 19:37

För ett tag sedan tog min mamma en docka från andra sidan avdelningen på boendet.
Sedan dess har jag tänkt att hon kanske behöver en docka. Så i Torsdags var jag och köpte henne en trasdocka som är mjuk så hon kan ha den i sängen.Hon är SÅ lycklig över sin docka!Har henne med när hon tittar på TV med de andra,när hon äter osv.Hon t.om delar maten o matar dockan.Pussar o kramar henne hela tiden.Detta låter kanske barnsligt för den okunnige,men det är ju tyvärr såhär med Ahlzeimers.Mamma har ju alltid varit en omhändertagande person så detta var precis vad hon behövde.
Är så glad att jag köpte dockan. Den har även gjort henne lugnare. Är mamma glad så är jag glad.

Mammas docka.

Av Eva-Lena Wiberg - 19 oktober 2016 21:03

För en vecka sen tatuerade jag in min sons namn på underarmen.Sjukt nöjd!O dagen innan fick jag in min piercing igen :)köpte läkring o trädde i en pärla.
Okidoki nu ska det väl va slut med ålderskriser,,,på ett tag ;)

Av Eva-Lena Wiberg - 11 oktober 2016 09:17

SÅ typiskt!skulle byta då 6 veckor gått,men stavarna var för tjocka o för korta o ringen för kort :(Har väl för tjock snok.Ja,i alla fall grenade jag så mycket så det blev inflammerat. Har nu inte haft piercing på en vecka men baddat så svullnaden snart e helt nere.
Sen e ju frågan om jag kan få in en ny piercing eller om hålet växt igen .

Av Eva-Lena Wiberg - 8 oktober 2016 15:55

Nu ska jag testa denna lilla apparat.
Köpte ny parkas med något ulligt foder förra vintern o efter några veckor såg det ut som mjäll på bröstet!Fodret som tittar ut o blir till noppor.Hade tyvärr slarvat bort kvittot....
Bara nu inte HEEELA fodret följer med ut med maskinen...

Presentation


Vardagsblogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Min Gästbok


Skapa flashcards