nenalivet

Alla inlägg under januari 2017

Av Eva-Lena Wiberg - 28 januari 2017 19:40

I helgen är vi i stugan och softar.Vackert väder men kallt!
Såg nada då vi åkte hit igår pg.a dimma.Ok...lite såg vi ju eftersom vi kom hit.
Igårkväll hade vi tacomys och såg en konstig fantasyfilm.
Idag har jag och hundarna roat oss i hundlekgården.
Nu lite vin va?;)

Av Eva-Lena Wiberg - 25 januari 2017 22:54

Riktigt så perverterad är jag ju inte men det ser sannerligen ut som en dildo!När jag öppnar väskan i kassan o ska ta fram plånboken så sticker denna tingest upp.Jag kan känna blickarna.Det är ett TANDBORSTFODRAL !!! Har jag lust att vråla.Det gör jag naturligtvis inte.Och inte har jag en tandborste där heller utan en e-cigarett.Tyvärr har jag ännu inte hittat ett långt fodral utan såna som man måste skruva isär e-ciggen för att lägga i.Ska fortsätta leta.
Inte heller har jag kommit igång med min e-cig trots att jag nu köpt svagare olja så att jag inte ska hosta så mycket av ångan.
Men jag SKA gå över till detta sen när jag skaffat ett riktigt fodral och en starkare karaktär...

Av Eva-Lena Wiberg - 21 januari 2017 16:36

Igår var jag duktig igen o lagade ELVA middagar att frysa in.Renbäddade o tvättade o städade kaninburar o terrarium.
Idag har vi städat av här så NU kan helgen börja.
Nu ikväll ska grabbarna på hockeymatch så jag har lite egentid här.Blir bl.a att fixa lite adressetiketter och så blir det nog lite vitt senare ;)

Käk

Av Eva-Lena Wiberg - 20 januari 2017 11:23

Jag vet,,,jag e uslig på att uppdatera bloggen.Ska bättra mig!
Sen sist har vi tagit ner Julen= förra helgen.Putsade även alla fönster o bytte gardiner. Schianemej,vad trist det är att stryka gardiner! Skönt efteråt i alla fall!

Av Eva-Lena Wiberg - 6 januari 2017 09:45

Vaknar till 14 minusgrader denna lediga Fredag och är tacksam att få vara inomhus.
Lille skrutten har under jullovet vänt på dygnet o sover än.
Tänkte ta och passa på att laga lite middagar att frysa in.
Hade tänkt städa ner julen men väntar till nästa vecka.Ska ju byta gardiner o putsa fönster vilket inte e så käckt i minusgrader.
Ha en trevlig Trettondedag!

Sömntutan.

Presentation


Vardagsblogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Min Gästbok


Skapa flashcards