nenalivet

Alla inlägg under februari 2017

Av Eva-Lena Wiberg - 28 februari 2017 10:44

Nu har sonen min smittat mig med sin förkylning.Kände mig hängig igår o hade lätt feber på kvällskvisten.
Inatt har jag knappt sovit pg.a halsont och svårt att svälja.Så det var bara att stanna hemma.
Tung i huvvet o ont i bihålorna och näsan rinner som en brudgummapytt.
Hoppas på snabb återhämning men vet ju hur det brukar bli med hostan efter en förkylning.:(

En sånhär vore bra nu!

Av Eva-Lena Wiberg - 18 februari 2017 14:08

Varit uppe hos min kompis tillika granne ett par timmar o kelat med dessa två.
Blev lite jobbsnack också.Jag har planer,,,

Av Eva-Lena Wiberg - 11 februari 2017 18:51

Denna helg e vi i stugan igen och Leon har med sig sin nya klasskamrat Noel :)-Leon baklänges ;)
Jag var som vanligt med vovvarna i rastgården men frös ihjäl efter ca tjugo minuter och drog hem igen.
Nu ska Kent o pojkarna basta.Inte jag!
Hatar att basta,men skulle behövas i denna kyla!

[Bild]

Av Eva-Lena Wiberg - 7 februari 2017 19:26

I Söndags var det pingisturnering i Vetlanda o vi körde dit Leon o hans kompis. Leon tog brons o Andreas silver :)
Trevlig Söndag o hann även med ett besök på varuhuset "Karlssons".
Mindre kul att gå upp halv sex en Söndag.O mindre kul att vi körde ihjäl en ekorre som sprang över vägen :(
Första gången jag är med om att köra på ett djur.Sista gången med hoppas jag,,,

Plutten :)

Av Eva-Lena Wiberg - 3 februari 2017 23:28

Sååå dååå.Skönt att vara ledig ,men på Söndag blir det att gå opp i ottan.Leon o hans kompis ska på pingisturnering i Vetlanda o vi ska skjutsa.Ska ses där kvart över åtta :(
Men,,,jag har hittat en Söndagsöppen affär!:)
Snart dag att sussa,men var?

Ovido - Quiz & Flashcards