nenalivet

Alla inlägg under september 2016

Av Eva-Lena Wiberg - 17 september 2016 12:27

Åtminstone e solen framme ,men temperaturen är behagligare än de senaste dagarna.Värme i all ära,men hög luftfuktighet e inte njutningsfulla.
Håller till i stugan i helgen och jag har varit i hundgården med vovvarna.De lekte av sig rejält och själv har jag suttit i solen o lyssnat på spotify :)

Njuuuuter.

Dogfight ;)

Av Eva-Lena Wiberg - 9 september 2016 19:47

Skulle åkt till stugan, men pallar inte.Sketaslut efter första jobbveckan.
Blir att vila mycket och så har jag lite hemliga projekt att ta itu med.;)
Fotade mina älskade vovvar och bytte bakgrunden på fejjan också.Åh!Så mycket kärlek jag får av dessa två!

Av Eva-Lena Wiberg - 5 september 2016 20:41

Ja,efter semestern alltså.Gick bra.Rätt skönt att komma in i rutinerna igen ä ven fast jag hatar att just städa.
Helgen har varit oki den också. Var på Råslättsdagen i Lördags.Tivoli ,loppisar uppträdande osv.

Ovido - Quiz & Flashcards