nenalivet

Alla inlägg under december 2014

Av Eva-Lena Wiberg - 28 december 2014 12:06

Ja,det funkar faktiskt! Har ju läst mycket om det men var skeptisk.
Köpte först den riktiga laxerverkande på Apoteket o nu har jag köpt den som är utvecklad för just hår.
Jag och en kompis började för drygt sex veckor sen och bådas hår har växt betydligt! Vi är helt fascinerade! Ändå har vi slarvat och inte gjort behandlingen så ofta. I snitt 1-2 ggr.vecka Men alltså... Det FUNKAR!

Av Eva-Lena Wiberg - 27 december 2014 16:02

Personligen så tycker jag det skulle vara det ultimata.
Idag har Sveriges politiker tagit ett steg framåt till samarbete! Riktigt rös då jag såg direktsändningen från presskonferensen!
Allas syfte ska väl vara att jobba tillsammans för ett bättre Sverige?
Alla utom extreminister förstås,,,
Håller tummarna stenhårt för att detta ska fortsätta fungera! ( fast V kunde la fått vara med)

Av Eva-Lena Wiberg - 24 december 2014 16:37

Varit och är en trevlig
Julafton med god mat,
trevligt sällskap och
allt som hör julen till.

Snö fick vi.

Nöjd liten kille.

Jag fick oxå klappar :)

Fortsatt trevlig Jul och
var rädda om varann.

Av Eva-Lena Wiberg - 22 december 2014 21:33

Hade en diskussion på Facebook tidigare ikväll.Diskussionen handlade om hundar och en hund som jag helt klart tyckte visade sin dominans.
Alfahona med andra ord.
Men då kom det fram att en forskare påstår att dominans inte existerar...
Jag skiter fullständigt i vad forskare mm säger.Dominans EXISTERAR.
I alla grupper(människor,djur,,,) i alla samhällen.
Samhället STYRS ju för böveln av dominans!
Sen vad forskare och allvetare än må säga. Jag litar mer på min livserfarenhet!

Av Eva-Lena Wiberg - 22 december 2014 19:10

  Min nya favoritdryck! Lagom sötma.Påminner lite om Pommac/Champis.  

Ovido - Quiz & Flashcards