nenalivet

Alla inlägg den 20 december 2014

Av Eva-Lena Wiberg - 20 december 2014 22:28

Absolut inte! Men idag blev jag nog tagen för det.Vi hade varit och handlat all julmat på City Gross,jag mannen & mamma. Blev så trötta så vi bestämde att vi skulle köpa hem mat från Max drive-in.(jag hade betalt all julmat)

När vi satt i kassaluckan och tjejen pratade med Kent om vad vi beställt och vad det kostade så frågade mamma från baksätet vad hon skulle betala.

Hon e gammal o hör väääldigt dåligt.-Vi tar det ikväll.sade jag typ 3 ggr. och hon hörde inte.

-VI GÖR UPP IKVÄLL!!! skrek jag då just som Kent snackade med tjejen i luckan.

Hon tittade ut och ner på mig och såg vettförskrämd ut.-Vaa?

-Nej,nej! Det var inte till dig.Det var till mamma i baksätet,sa jag.

-okeeej,,, sa stackars flickan.Så jag behöver inte vara rädd här ikväll då?

Då fick jag att skrattanfall så jag höll på att mula.-Neej Jag lovar att inte komma hit ikväll.

& jag skrattade så jag låg och fick kramp.Likaså Kent.Vi HAR lite annorlunda humor! Men stackars flickan låste nog dörren noga ikväll.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards