nenalivet

Alla inlägg under februari 2016

Av Eva-Lena Wiberg - 26 februari 2016 09:45

Ja,fotot blev ju taget ur en skum vinkel, men,
Blir fint med svarta spetsleggins under.
Tror jag :)

Av Eva-Lena Wiberg - 23 februari 2016 06:07

Igår sålde jag mina juveler Måna o Mini.Vad jag grät! Men vet att de får det bra.En tjej som jobbar på mammas boende som köpte dom.Hon har sex barn o alla var så glada och hade köpt en massa saker till dom.
Kommer alltid älska dom!!! Mina fina bebbar.

Måna och Mini.

Kvar är Meja o Myra som får trösta mig.O så deras mor o far givetvis.

Av Eva-Lena Wiberg - 16 februari 2016 16:34

Piggade upp mig lite med att köpa ny hallmatta i Lördags.Samt nytt sängöverkast.Kul att ändra färger lite.:)

Av Eva-Lena Wiberg - 13 februari 2016 10:46

Jag kan föna håret utåt ( åttiotalet?) men ändå så viker sig sidorna inåt.SÅ läskigt!
Var till parfymbutiken o köpte denna produkt.Riktigt bra.Ger stabila lockar också!

Av Eva-Lena Wiberg - 10 februari 2016 16:22

I förrgår var jag till djuraffären och lämnade in mina underbara kaninpojkar.Det var så hemskt och jag bara grät.
Men tyvärr kan man ju inte ha hanar ihop även om de kastreras.
Hade ju bestämt att behålla 2 flickor.men hade inte samvete att välja bort två...behöll således alla 4 och fick köpa ännu en bur.
Får se hur jag gör sen men nu klarar jag inte att släppa dom.
Hoppas innerligt att mina 2 pojkar får bra hem o ett lyckligt liv.
O på tal om annat så mår jag illa.känner mig matt och yr.Ångest eller nåt som går? O så fortfarande ont i armen. Ska inte röntgas förräns 17 April.En Söndag!!!
Go kväll från gnällkärringen.

Av Eva-Lena Wiberg - 6 februari 2016 09:33

Är i stugan även denna helg.Skönt att gå upp tidigt då alla sover.Var ut me vovvarna vid sju .lapat java o kollar nyhetsmorgon.Jag är ju lite slav under just nyhetsmorgon.
Lördagarna är trevliga med Jesper och både trevligt.roligt och intressant när Marcus är med! Han är ju suverän med sina politiska kunskaper och sin humor!
Var förresten till VC med min arm i Torsdags.(ja resten av kroppen var också med )
Fick inflammationstabletter...Naproxen tror jag de heter och ska få remiss till röntgen då läkaren trodde att en sena kan vara av.jaha...vi får si!

Marcus Oscarsson

Ovido - Quiz & Flashcards